حدیث روز
امام صادق (ع) فرمود: کربلا را زیارت کنید و این کار را ادامه هید، چراکه کربلا بهترین فرزندان پیامبران را در آغوش خویش گرفته است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 19 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 4 تعداد دیدگاهها : 3×
  • جدیدترین مقالات

  • اطلاعیه ها

    اگه دوستداری برای زائرای امام حسین(ع) لقمه آماده کنی اما شرایط پخت و پز نداری، یا برات فراهم نیست که تعداد زیادی لقمه آماده کنی اصلا غصه نخور! میتونی هر مقدار هزینه که برات مقدوره رو به دستان پربرکت خیریه کریم اهل بیت بسپاری تا برای زائزای حضرت لقمه به عنوان میان وعده آماده کنن! توئم دلت حال و هوای سفر اربعین رو کرده اما امسال قسمتت نشده که عازم بشی؟ این که غصه نداره! با شرکت تو پویش “بیت الحسین” میتونی حال و هوای اربعین رو به خونه‌ت بیاری! اگه شرایط و امکانات میزبانی از زائرای اربعینی رو داری، با امدادزائر تماس بگیر و مشخصاتت رو ثبت کن تا برات زائر بفرستیم! “پویش زیارت نیابتی کربلا” اگه امسال توفیق زیارت اربعین رو ندارین، میتونین ثبت نام کنین تا زائرای اربعینی کربلا به نیابت از شما زیارت انجام بدن. برای ثبت نام به @emdadzaer_admin2 در ایتا پیام بدهید. دوستداری بدون اینکه زحمت زیادی بکشی، زائرای اباعبدالله رو مهمون سفره‌ت کنی؟ کاری نداره! هر تعداد غذایی که خواستی رو خونه بپز، بعدش ما رو خبر کن، ما میرسونیمش به زائرای حضرت! تاحالا شده واسه سفر اربعین بری شهرای مرزی، تنها، با زن و بچه، خسته و گرسنه، ماشینتم خراب شده باشه، تو اون گرمای وحشتناک آرزو کنی کاش یکی بود که کمکتون میکرد؟سامانه امداد زائر همون آرزوی برآورده شده‌ی شماست!سامانه امداد زائر یه سامانه‌ی تلفنیه که 24ساعته فعاله و پاسخگوی سئوالات زائرای اربعینیه. پرتقاضاترین مرزها در ایام اربعین کدامند؟ راه‌اندازی موکب مردمی «امداد زائر» برای تسهیل تردد و راهنمایی زوار هفتم صفر، سالروز بزرگداشت سلمان فارسی اینترنت روبیکا برای زائران اربعین رایگان شد

    عراق به زائران اربعین سیمکارت با اینترنت رایگان می‌دهد
  • مرداد 20, 1402 ساعت: ۱۲:۴۵
  • شناسه : 142
    بازدید 899
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، یکی از مشکلاتی که زائران اربعین در خاک عراق با آن مواجه هستند، برقراری تماس اینترنتی با خانواده یا حتی همراهان در مسیر پیاده‌روی است.

    در روزهای اخیر دولت عراق اعلام کرد که سیمکارت‌هایی را در اختیار زائران اربعین از کشورهای ایران، کویت، لبنان و عربستان قرار می‌دهد که این سیمکارت‌ها بسته اینترنت فعال رایگان دارند و زائران به مدت یک هفته می‌توانند در کنار استفاده از اینترنت، تماس بین‌المللی رایگان هم داشته باشند.

    تلاش عراق برای ایجاد زیرساخت اینترنت پرسرعت در مسیر پیاده‌روی اربعین

    عراقی‌ها درصدد ایجاد زیرساخت‌هایی برای برقراری اینترنت رایگان در مسیر پیاده‌روی اربعین هم هستند و وزارت ارتباطات این کشور در هفته‌های گذشته پیشنهاد مجهز کردن مسیر زائران به اینترنت پرسرعت را داده است.

    البته در سال‌های گذشته با توجه به حضور میلیونی زائران، در برخی اوقات اینترنت خطوط تلفن همراه این کشور با کُندی سرعت یا اختلال مواجه بود که به گفته مسؤولان عراقی، امسال این مشکلات نیز مرتفع خواهد شد و دکل‌های لازم برای تقویت سیگنال‌های موجود پیش‌بینی شده است.

    این اقدام به منظور برقراری ارتباط زائران خارجی به همراهان و خانواده و همچنین انعکاس اربعین ۱۴۰۲ در جهان پیش‌بینی شده است.

    امسال با برنامه‌ریزی مسؤولان عراقی، تلفن همراه زائران در این قطعه از بهشت به اینترنت رایگان متصل می‌شود. در روزهای گذشته نیز اینترنت رایگان در حرم امامین جوادین علیهماالسلام در کاظمین در اختیاز زائران قرار گرفت.

    به گزارش فارس، سال گذشته نیز برخی از زائران با خرید سیمکارت‌هایی در مسیر پیاده‌روی اربعین یا شهرهای زیارتی، اینترنت رایگان دریفت کردند؛ به طوری که با خرید سیمکارت، اینترنت هم برای آنها فعال می‌شد. اما به نظر می‌رسد امسال قرار است به طور کلی عراق از زائران اربعین هزینه‌ای بابت این سیمکارت‌ها هم نگیرد و به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.